سفارش تبلیغ
صبا ویژن
طمع کشاننده به هلاکت است و نارهاننده ، و ضامنى است حق ضمانت نگزارنده ، و بسا نوشنده که گلویش بگیرد و پیش از سیراب شدن بمیرد ، و ارزش چیزى که بر سر آن همچشمى کنند هر چند بیشتر بود مصیبت از دست دادنش بزرگتر بود ، و آرزوها دیده بصیرت را کور سازد و بخت سوى آن کس که در پى آن نبود تازد . [نهج البلاغه]
کل بازدیدها:----37110---
بازدید امروز: ----0-----
بازدید دیروز: ----4-----
مطالب جالب و رایانه و الکترونیک

 

نویسنده: محمدمهدی
پنج شنبه 87/4/13 ساعت 11:3 صبح

یا امام زمان(عج) ادرکنی 

 دل که آشفته روی تو نباشد دل نیست           آنکه دیوانه خال تو نشد عاقل نیست
مستی عاشق دل باخته از باده توست           بجز این مستقیم از عمر و مگر حاصل نبست
عشق روی تو در این بادیه افکند مرا               چه توان کرد که این بادیه را ساحل نیست
بگذر از خویش اگر عاشق دلباخته ایی           که میان تو و او جز تو کسی حائل نیست

یا امام زمان(عج) ادرکنی

برای سلامتیش و ظهورش صلوات


    نظرات دیگران ( )

  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ
  • آغاز گرانترین المپیک تاریخ
    ترفند ویندوز
    کدهای جاوا
    امام زمان(عج)
    Internet Explorer
    ترفند مفید
    ارسال SMS بدون افتادن شماره برای فرد مورد نظر
    ترفند رایانه
    پیدا کردن مشخصات رایانه
    smsهای عاشقانه
    فیلتر شکن در کامپوتر
    [عناوین آرشیوشده]

  •  RSS 

  • خانه

  • ارتباط با من
  • درباره من

  • پارسی بلاگ
  • درباره من

  • لوگوی وبلاگ

  • پیوندهای روزانه

  • مطالب بایگانی شده

  • لینک دوستان من

  • اشتراک در وبلاگ

  • وضعیت من در یاهو

  •