سفارش تبلیغ
صبا ویژن
در حقیقت، کسی تو را دوست دارد که برایت چاپلوسی نکند و کسی تو را می ستاید که [ستایش خود را] به گوش تو نرساند . [امام علی علیه السلام]
کل بازدیدها:----37092---
بازدید امروز: ----0-----
بازدید دیروز: ----2-----
مطالب جالب و رایانه و الکترونیک

 

نویسنده: محمدمهدی
جمعه 87/3/24 ساعت 11:43 صبح

16 نکته از برنامه Internet Explorer را با هم مرور مى کنیم:

1.    امکان تغییرات در دکمه هاى واقع در نوار ابزار برنامه IE تعبیه شده است. بدین منظور بر روى نوار ابزار کلیک راست کرده و از منوى ظاهر شده گزینه Customize را انتخاب کنید.

برای دیدن ادامه موضوع روی ادامه مطلب کلیک کنید.

1 .امکان تغییرات در دکمه هاى واقع در نوار ابزار برنامه IE تعبیه شده است. بدین منظور بر روى نوار ابزار کلیک راست کرده و از منوى ظاهر شده گزینه Customize را انتخاب کنید.
 

2.    براى بازگشت به صفحه قبلى در برنامه IE مى توانید به جاى استفاده از دکمه Back واقع بر روى نوار ابزار از دکمه Backspace و یا Alt+Left Arrow بر روى صفحه کلید استفاده کنید.
 

3.    جهـت تغیـــیر حالت نمــایش تمــام صفـــحه (Full Screen) به نمایش معمولى از کلید فورى F11 استفاده کنید.
 

4.    براى ذخیره کردن یک تصویر یا صفحه قبل از باز کردن آن فقط کافیست بر روى لینک مورد نظر کلیک راست کرده و از منوى ظاهر شده گزینه Save target as را انتخاب نمائید. در پنجره اى که ظاهر خواهد شد درایو و مسیرى را که براى ذخیره محتواى لینک مورد نظر در نظر گرفته اید انتخاب کنید.
 

5.    براى سرعت بیشتر در مشاهده یک صفحه وب مى توانید پخش صدا و نمایش تصاویر را غیرفعال کنید. بدین منظور از منوى Tools گزینه Internet options را انتخاب کرده و در زبانه advanced گزینه هاى Play sounds, Play animations, Play videos و Show picture را غیرفعال کنید.
 

6.    جهت انتقال به ابتدا یا انتهاى صفحه وب در حال مشاهده به جاى استفاده از نوار Scroll مى توانید از کلید Home و End واقع بر روى صفحه کلید استفاده نمائید.
 

7.    جهت جست وجو در صفحه وب در حال مشاهده مى توانید از فرمان Find واقع در منوى Edit استفاده کنید. راه سریعتر و بهتر براى احضار این فرمان استفاده از کلید ترکیبى Ctrl+F است.
 

8.    جهت بستن سریع تر پنجره مى توانید به جاى استفاده از دکمه Close واقع در نوار عنوان از کلید ترکیبى Ctrl+W استفاده نمائید.
 

9.    جهت مشاهده لیست آدرس هاى تایپ شده در نوار آدرس از کلید F4 استفاده نمائید.
 

10.        جهت حرکت مکان نما بین قسمت هاى مختلف یک آدرس در نوار آدرس از کلیدهاى ترکیبى Ctrl+Left Arrow و Ctrl+Right Arrow استفاده کنید.
 

11.        در صورتى که مایلید Shortcut یک صفحه وب را بر روى Desktop قرار دهید فقط کافیست بر روى صفحه مورد نظر کلیک راست کرده و از منوى ظاهر شده گزینه Create shortcut را انتخاب نمائید.
 

12.        براى مشاهده کدبندى یک صفحه وب از منوى View گزینه Source را انتخاب کنید.
جهت اضافه شدن سریع یک سایت به منوى
Favorites از کلید فورى Ctrl+D استفاده کنید.
براى ارسال یک صفحه وب با اى میل، از منوى
File بر روى Send کلیک کرده و گزینه Page by E-mail را انتخاب کنید.
 

13.        جهت انتخاب یک تصویر موجود در صفحه وب به عنوان نقش زمینه ویندوز کافى است که بر روى تصویر فوق کلیک راست کرده و از منوى ظاهر شده گزینه Set as Wallpaper را انتخاب کنید.
 

14.        جهت تنظیمات مربوط به میزان فضاى مورد استفاده براى Temporary Internet files از منوى Tools بر روى Internet Options کلیک کرده و از ناحیه ژ Temporary Internet files دکمه Settings را انتخاب نمائید.
 

15.        جهت چاپ جدولى از لینک هاى موجود در یک صفحه کافیست که از کادر محاوره اى Print گزینه Print table of links را انتخاب کنید.
 

16.        جهت اضافه کردن امکان مشاهده Offline براى سایت هایى که نام آنها را به منوى Favorites اضافه کرده اید، کافى است بر روى آن کلیک راست کرده و از منوى ظاهر شده گزینه Make available offline را انتخاب کنید.


    نظرات دیگران ( )

  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ
  • آغاز گرانترین المپیک تاریخ
    ترفند ویندوز
    کدهای جاوا
    امام زمان(عج)
    Internet Explorer
    ترفند مفید
    ارسال SMS بدون افتادن شماره برای فرد مورد نظر
    ترفند رایانه
    پیدا کردن مشخصات رایانه
    smsهای عاشقانه
    فیلتر شکن در کامپوتر
    [عناوین آرشیوشده]

  •  RSS 

  • خانه

  • ارتباط با من
  • درباره من

  • پارسی بلاگ
  • درباره من

  • لوگوی وبلاگ

  • پیوندهای روزانه

  • مطالب بایگانی شده

  • لینک دوستان من

  • اشتراک در وبلاگ

  • وضعیت من در یاهو

  •