سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرکس درس را ادامه ندهد، به فهم نرسد . [امام علی علیه السلام]
کل بازدیدها:----37103---
بازدید امروز: ----2-----
بازدید دیروز: ----1-----
مطالب جالب و رایانه و الکترونیک

 

نویسنده: محمدمهدی
شنبه 87/3/11 ساعت 11:35 صبح

امشب در خلوت تنهایی ام آهسته بی او گریه کردم. کاش صدای هق هق گریه ام را باد به او می رساند تا بداند بی او چی می کشم.

-------------------------------

زندگی لحظه تردید من است: بین تنهایی و بودن با تو

-----------------------------

چقدر سخت است منتظر کسی باشی که هیچ وقت فکر آمدن نیست

----------------------------

بودیم و کسی پاس نمی دارد که هستیم

باشد که نباشیم و بدانند که بودیم

-----------------------

پشیمانی از کارهایی که انجام داده ایم با گذشت زمان کم می شود

اما پشیمانی برای کارهایی که انجام نداده ایم همیشگی و دائمی است

----------------------------

وقتی کبوتری شروع به معاشرت با کلاغها می کند پرهایش سفید می ماند ولی قلبش سیاه می شود

--------------------------

مستحق مرگ است گر کبوتر بدهد دل به عقاب

-----------------------------

همیشه زمان به نفع تو نخواهد بود ، این فرصتها به زودی از دست خواهند رفت و آنگاه دیگر پشیمانی سودی ندارد

-------------------------

عظمت واقعی در آن نیست که هرگز سقوط نکنیم. بلکه در آن است که هر بار سقوط کردیم ، دوباره برخیزیم

-----------------------------------------

برای راحت بودن باید ذهن خود را از حمل افکار و خاطرات رها سازید و زندگی خود را از نشانه های ذهنی گذشته پاک کنید. فقط ذهن آزاد است که می تواند آرام باشد. ذهن آزاد ارزشش خیلی بیشتر از خاطرات طلایی است.http://www.mohammadelektronik.blogfa.com/


    نظرات دیگران ( )

  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ
  • آغاز گرانترین المپیک تاریخ
    ترفند ویندوز
    کدهای جاوا
    امام زمان(عج)
    Internet Explorer
    ترفند مفید
    ارسال SMS بدون افتادن شماره برای فرد مورد نظر
    ترفند رایانه
    پیدا کردن مشخصات رایانه
    smsهای عاشقانه
    فیلتر شکن در کامپوتر
    [عناوین آرشیوشده]

  •  RSS 

  • خانه

  • ارتباط با من
  • درباره من

  • پارسی بلاگ
  • درباره من

  • لوگوی وبلاگ

  • پیوندهای روزانه

  • مطالب بایگانی شده

  • لینک دوستان من

  • اشتراک در وبلاگ

  • وضعیت من در یاهو

  •