سفارش تبلیغ
صبا ویژن
در کتاب نخستین نوشته شده است : ای پسرآدم! رایگان یاد ده؛ همان گونه که رایگان یاد گرفتی . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
کل بازدیدها:----37101---
بازدید امروز: ----0-----
بازدید دیروز: ----1-----
مطالب جالب و رایانه و الکترونیک

 

نویسنده: محمدمهدی
جمعه 87/2/20 ساعت 11:8 صبح

آیا می دانستید که یک فیلتر شکن در کامپوتر شما هست ؟

برای اینکار از منوی  startگزینهrun  را انتخاب نمایید سپس در جای خالی گزینه c m d را تایپ نمایید .

بعد یک صفحه   dosبرای شما باز می شود همین که باز شد بدون دست زدن به موس عبارت زیر را تایپ نمایید .

http://www./??????.com  ping

که به جای علامت سوال آدرس سایتی که فیلتر شده است را بنویسید و سپس   interرا بزنید

به شما در داخل گیومه یک عدد مانند این  [213.263.263.15]  می دهد که شما می توانید این عدد را بجای آدرس سایت نوشته  و  وارد سایتی که فیلتر شده است بشوید .


    نظرات دیگران ( )

  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ
  • آغاز گرانترین المپیک تاریخ
    ترفند ویندوز
    کدهای جاوا
    امام زمان(عج)
    Internet Explorer
    ترفند مفید
    ارسال SMS بدون افتادن شماره برای فرد مورد نظر
    ترفند رایانه
    پیدا کردن مشخصات رایانه
    smsهای عاشقانه
    فیلتر شکن در کامپوتر
    [عناوین آرشیوشده]

  •  RSS 

  • خانه

  • ارتباط با من
  • درباره من

  • پارسی بلاگ
  • درباره من

  • لوگوی وبلاگ

  • پیوندهای روزانه

  • مطالب بایگانی شده

  • لینک دوستان من

  • اشتراک در وبلاگ

  • وضعیت من در یاهو

  •